Veelgestelde vragen
Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Je ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra je bestelling is verzonden. Het duurt ongeveer drie werkdagen voordat je de code ontvangt. Controleer ook je spambox, het kan zijn dat onze e-mail daar belandt. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je Track & Trace code actief wordt.
Wat zijn de verzendkosten?
Goed nieuws! Bij Aldonza bieden wij gratis verzending aan voor alle bestellingen binnen Nederland en België. Er zijn geen minimale bestelbedragen vereist. Plaats vandaag nog je bestelling en wij zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk bij je thuis wordt bezorgd.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
We streven ernaar om bestellingen binnen 2-3 werkdagen te verwerken. De levertijd hangt af van de drukte op dat moment en kan variëren van 1-7 werkdagen.
Wat is jullie retourbeleid?
Je kunt het artikel binnen 30 dagen retourneren als je niet tevreden bent met je aankoop. Het artikel moet zonder gebruikkerssporen en in de originele verpakking worden geretourneerd. Voor meer informatie over ons retourbeleid, bekijk ons retourbeleid.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat nu?
Stuur een e-mail naar Info@aldonza.nl met een uitleg en een foto/video van het probleem, en wij zullen je zo snel mogelijk helpen en een oplossing vinden.
Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?
Je kunt ons bereiken via het contactformulier op onze website of door een e-mail te sturen naar Info@aldonza.nl. We proberen altijd binnen 24 uur te reageren.
Als je andere vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd voor je klaar!